Help, help, help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! S O S S O S !

                                                              Zenuwslopend 2011

De verschrikkingen waar wij iedere dag als oude mensen mee te maken hebben zijn mensonterend, beestachtig, vernietigen elk van ons iedere dag op sadistische wijze ons bestaan, en dat van onze kinderen, totaal verwoest door valse beschuldigingen van ons enkel uit monsterachtige nijd en hebzucht om onze bezittingen. GESTOLEN ! Samenzwering van gangsters met misdadigers, interne handlangers, verraders die bij ons werkten. Iedere dag een gruwel op onze geest en vel.

Poging tot moord over 2  jaar uitgesmeerd.

Overal bij pers aangemeld maar slechts bij enkelen een reactie!!!!!

Wordt het  niet meer verstaan , gehoord, gehouden voor een grap of onzin?  

 Onmenselijk bestaan in ’t zogenaamde goede Westen ! Enkel in Rusland, forget it!!!

De reinste slavernij. Ons pensioen geënterd door beslag van  onze bankrekening tot we betalen.

Afpersing! Inval in ons huis ‘s morgens vroeg in de donkerte waar we geïntimideerd worden

Onze auto’s gestolen en weggehaald zodat we ons niet meer verplaatsen kunnen!

Aangifte bij de politie (toen nog onze auto ter beschikking  ) wordt niet gehoord, niet genoteerd,  gaat boven hun pet!  ZONDER GEVOLG! Ook later : water over een eend.!

Ik als kunstenaar uit mijn atelier en berging verjaagd  !  Al heel lang. Hoe moet ik werken nu ?

SLAVERNIJ VAN DE HOOGSTE PLANK IN EEN TIJD DAT DAT NIET MEER BESTAAT – ZOGENAAMD!

En niemand die hoort of het gelooft. Moeten we eerst dood liggen eer iemand reageert.

Wij zijn al lang geïsoleerd door de ziekte van mijn man. Wij zijn niet de types die op straat hulp zoeken bij buren die nooit spreken , anoniem zijn .

Wij kunnen niet meer slapen, kunnen ons niet meer verplaatsen om onze boodschappen te doen.

Enkel nog op een oude fiets, waarvan ik vreselijke zadelpijn krijg. Ben ik gedoemd mij zo te verplaatsen  op 82 jaar !!!   TOTAAL BEROOFD, aan huis gekluisterd !

 NIEMAND LUIISTERT!   NIEMAND neemt dit ernstig!

MAAR ENKELE AANGESCHREVEN   KRANTEN REAGEREN OVER EN OP ONZE KLACHTEN .

GELOVEN ZE NIET, HOREN ZE NIET ?

SPREKEN WIJ DE TAAL VAN ONZE TIJD NIET MEER ?????????????????????????????????

Dit is ernst , a.u.b. hoor ons en reageer, stuur iemand van je krant !  S O S .

 Mijn blog over het onrecht aangedaan >>

 Mijn levensloop >>

 

Kunstenaar zoekt belegger voor aankoop van zijn huis >>

 

Volg mij op de website >>

 

Een website die de corruptie bij justitie en de te nemen maatregelen beschrijft >>

 

Reacties