Wat overkomt je als je heel je leven eerlijk fatsoenlijk werkte, en door valse beschuldigingen uit je huis gesmeten wordt , op je 82-e en dat in België ?

 


Wat voor gevoel, als je uit je rechtmatige eigendom gezet wordt, waarvoor je op het eind van je leven, je oude dag: met de vruchten van  60 jaren dagdagelijkse kunstbeoefening en eerlijk werk : de straat op moet ? Waanzin , onmogelijk? Niet in dit land. !!! Het goede landje ????

Staat ons voor onze  deur ?

Gruwelijk onrecht ! Hebzucht in het kwadraat : overal! 

Je werd al uit je atelier, je berging, je ontvangsthuis, je galerij gesmeten. Verkocht, versjachert alsof het eigendomsrecht  niet bestaat, je planten uitgerukt. Climatchange : nooit van gehoord.

Alles zogenaamd wettelijk!

Eerlijkheid werd je altijd geleerd, je past het toe, maar beëdigde ambtenaren , rechters grabbelen in je onschuld, krassen je kapot. Jij moet hen klakkeloos geloven ?????

Je kon het je niet voorstellen ! voorstellen ! voorstellen! Maar het gebeurt als jullie niet protesteren.

Protesteren jullie niet? Houden de rechtvaardigen niet samen tegen het onkruid van bedrog?

Kunnen jullie het zich voorstellen?

Bedreigd worden jaren aan een stuk:  2  lange levensjaren  : psycho terreur !  TERREUR  !!!!!

Je moet uit je zelf betaalde huis dat je sinds je jonge tijd bezit, bewoont en waaraan al je herinneringen gebonden zijn , dat je zelf gebouwd hebt met je ouders naar je eigen inzichten. Onbestaande ? Je bent oud en moet opkrassen, de daders niet, zij gaat maar door! Zoeken  zijn slachtoffers uit met geld en ouderdom op leeftijd  en maar één kind.

Nee,  wraakroepend !

Vergeet het maar , vol onrecht is alles op de rail te krijgen , ook uithuiszetting van ouderlingen in hun oude dag die vredig moet zijn ,(in mijn 2e  land Duitsland : onbestaande). Tegen de rechten van de mens  ! Laat me niet lachen. Van een rechtsstaat is hier  geen sprake in B.

Vandaar het enorme deficiet voor dit land  , het hoogste in de EU, een schande ! Met zulke werkzame burgers!

 Heb,  heb,    heb, na mij de zondvloed.

De schuld betalen jullie en onze  kinderen

De criminelen woekeren als ongedierte hier tot de aarde overwoekerd is en sterft .

Dan gaan jullie allen eraan! En ook je  kinderen : hebben geen toekomst meer. De aarde is omzeep

Bij ’t lijdzaam toezien op dit onrecht. Het bloed komt over allen.

Mensen protesteer !  Nu je nog kan.

De akeligheid weegt op mijn hoofd, drukt op mijn ziel en dat van mijn kinderen.

Ik moet mijn geest met kunst verstrooien : mijn thema: ONGERECHTIGHEID

Mijn kunst : 60 jaar dagdaaglijks werken , alles door hen in één ruk vernietigd.

 Laten jullie dat gebeuren! Goede kunst, waardevolle kunst ,herinnering der mensheid,  gehonoreerd door prijzen en in een St Paul cathedral- tentoonstelling en nog regelmatige tentoonstellingen ook in musea.

Waarom die uithuiszetting?. Voor ons geld en bezit natuurlijk , geinitieerd door een bank : Kriminele Bank-Corporatie in samenwerking met gelijknamig  gerecht.

Onze immobilia vennootschap Clancy , patrimoniumvennootschap en meer als 20 gezonde  bedrijven allemaal ineens  , geroofd , failliet verklaard uit hebzucht .Tot op het bot uitgezogen voor een minimale investeringsschuld die kon afbetaald worden  (bij normale mensen zo gedaan bij opzeg; )  ,  mits overleg  . Nooit afbetalingen gemist! Nu jij ????

Uithuisdrijving met zoveel panden in beslag nog onaangeroerd!

 Neen,  de kinderen en moeders met kinderen en  ouderlingen moeten uitgedreven.

De bewoonde huizen  eerst . Mafhaat en misdaad op grote schaal.

We zullen jullie eens leren als je het het valse gerecht in opspraak brengt. Wij leven nog als in de middeleeuwen en je moet luisteren . onrecht is geen punt.    Zo wordt van ons verwacht.

Gezonde , geldige aandelenboeken van tafel geveegd als onbestaande.

Zij bepalen wiens eigendom dit is, alles nieuw en vals geschreven of zoals ik zei : van tafel geveegd.

Zij de enige maatstaf : totale willekeur !!!!

Wisten jullie het niet ? Nu wel . Zorg dat het jullie niet overkomt!

Mijn blog over het onrecht aangedaan >> 

Mijn levensloop >>

 

Kunstenaar zoekt belegger voor aankoop van zijn huis >>

 

Volg mij op de website >>

 

Een website die de corruptie bij justitie en de te nemen maatregelen beschrijft >>

 


Reacties