Ze beklagen zich, voelen zich ongerecht behandeld.



Er heerst een groot ongenoegen en bij mensen en bij mij in het bijzonder. Ze  beklagen zich, voelen zich ongerecht behandeld.

Ongerechtigheid, straffeloosheid is iets dat steekt als een naald in je vlees, aanhoudt en niet overgaat. De maatschappij is één weefsel en het scheurt. Mij is het ook zo vergaan.

Zoals u weet ben ik beeldend kunstenaar en werd ik uit mijn atelier gesmeten, uit mijn galerij ( bouwde ze net nog uit voor 50.000€  met airco en belichting  ) Ook uit mijn gasthuis om mensen te ontvangen. Mijn eigendom. Geen eigendomsrecht meer ???. Om eraan te geraken verklaren gerechtsmandatarissen je gewoon failliet en betichten je van fraude  : vals beticht, voor al je bedienden, zo maar tussendoor,(je vroegere mensen zien je nu als misdadiger)  enteren zo met juridische  hokus spokus al  je bezittingen, dreigen  je uit je huis te jagen, je gelooft het niet tot je ziet dat ze  je bezittingen verkopen,  je houdt het niet voor mogelijk ,  want dan hebben ze recht op 5% BIJ VERKOOP. Van je hoofdbedrijf zie je geen cent : versjacheerd.(miljoenen ) Daar wordt dan wel voor gezorgd.

Samen met mijn man en zoon bouwden we dat 50 jaar lang op en uit  en dan wordt het zo gestolen . Waar zijn onze  wetten?  En de rechten van de mens ? En dat allemaal uit hebzucht . Onmogelijk!!!! Ook de PLANTEN uit  onze tuinen werden uitgerukt en vervangen door een woestenij, oude bomen afgezaagd: vergroening??? De wet moet alleen door de burger gerespecteerd niet door hen .  De controle faalt. Dat lijkt op Calabrië.


Het verraderlijke is dat het slachtoffer enige tijd nodig heeft om te begrijpen waarmee hij te doen heeft.

Hij of zij  erkent die situatie, reageert er vaak niet op , of  agressief of angstig zodat de dader  zijn krachten zal verhogen zodat de gewilde:  dominantie – onderdanigheid wordt bereikt.

Psychologische betekenis. 

Dit richt schade aan , aan de geestelijk en spirituele gezondheid van het slachtoffer en kunnen bij hem of haar leiden tot langdurige of permanente persoonlijkheidsstoornissen, of post-traumatische stress-stoornis.


Als u dit artikel gelezen hebt, kunt u altijd onze petitie ondertekenen>>

Reacties