Het EPC komen opnemen of meten.

 


Vandaag 3 oktober 2023, van 10u tot half12 : volledig in kaart brengen van alle ruimten van Philips huis door CH, die zogenaamd het EPC kwam opnemen of meten.

Zag na in iedere ruimte hoe de verwarmingstoestand was.

Mat de afstanden met lasermeter en tekende het plan van alle ruimten, fotografeerde het huis van buiten, binnen  liet ik niet toe.

Volledig in kaart brengen van de toestand van het huis voor notaris BH.

Deze verscheen even en dreigde onmiddellijk toen ik zei dat wij niet wilden dat hij het te koop aanbood , met :  ‘als je weerspannig bent kan ik onmiddellijk de politie oproepen. ‘

Tenslotte dreigde hij mijn zoon met hetzelfde en hield geen enkele rekening met het feit dat hij met zijn immuun zieke kind die dag in het ziekenhuis moest zijn en blijven  die dag. Een gladjanus!

Toen ik vroeg hoe het huis eruit zag, na bezichtiging zei hij : ja, het  was emotie .

Ik zei dat ik mijn hele leven in immobiliën gezeten had, mijn vader handelde erin van in zijn jonge jaren. Ik heb dus veel gezien.

Dat zinde hem blijkbaar niet en onmiddellijk droop hij af.

Met CH heb ik tenslotte gepraat, liet hem zijn werk doen, niet alleen EPC maar ook opmeten van elke ruimte, of dat nodig was voor het EPC weet ik niet.

Ik vroeg hem of hij dacht dat die notaris op de hoogte was van de toestand, hij dacht van wel, en dat wij met valse faillissementen te maken hadden? Dat wou er bij hem niet zo goed in.

Ook niet toen hij zei dat er misschien een andere rechter benoemd zou worden, waarop ik antwoordde dat het weinig zou uitmaken, dat Dendermonde één pot nat was.

Ik heb hem duidelijk gemaakt dat een niet bevoegde rechter de uitspraken gedaan had.

Toen hij wegging en buiten was keek hij schichtig om alsof er boze geesten huisden in dit huis.

Als u dit artikel gelezen hebt, kunt u altijd onze petitie ondertekenen>>

Reacties