Knibbel knabbel knuis, wie vreet er aan mijn huis?





Daar stonden ze dan, de onschuld en het murmeldier, het straalde  ongezonde kaasgeruch uit , stomphoofdigheid en veel zinloos  geknabbel mum mumummum Een gevoel van onbehagen verspreidde zich onmiddellijk. Stomphoofdigheid allom  en griezelige geen grip hebben , maar zich doorwurmen, uitspreiden, slakslepen op weerbarstige manier in de privacy van haar huis.

Zij voelde het onbehagen stijgen, werd voortdurend in haar bestaansrecht geschonden door een verzinsel van akelige slak met rattenallures die door haar huis ratelde , voortdurend zich positionerend in haar intiemste interieur, griezelig noterend alles aanknabberend en de inboedel onterend met een hatelijke onverschilligheid gepaard met een triomfantelijke onverzadigdheid,   onverzettelijke stompzinnigheid en niet aflatend gewring in de woning voor haar geliefde eigendommen vol geest , door geesteloosheid en berekening in geld onteerd, verkracht, geroofd door overvalsmentaliteit, overrompeld . Het werd me slecht, mijn maag draaide tilt, mijn ogen zagen troebel,  werden verkeerd blind

En het tolde om me heen. Mijn evenwicht verstoorde en mijn blik werd zwart,, onvast en kolkend. Mijn hart begon het bonken in te voeren en weldra  moest ik zitten om overeind te blijven, zwart voor ogen zag het me.  Ik boog naar de grond  om het bloed naar mijn hoofd te stuwen en zeeg zijdelings neer op de witte bank. Ik was half dood. De onverlaat keerde me de rug toe en ik bekwam van zoveel vernederende emotie. Tot slaaf gemaakt voelde ik me, alsof er geen bestaansrecht meer was , dat bracht de ouderdom me, rechteloosheid , voor de tijd,  uitvegen  van mijn bestaan. Zo wordt er na een waardevol leven van hard werken en verdienste , je bestaansrecht geliquideerd door hebzuchten.  Zo moet een overvallen, verkrachtte vrouw zich voelen na overrompeling door een onverlaat. Dat is de hulde aan de ouderdom die vandaag het respect van vroeger heeft verdrongen. Opkrassen is enkel nog je bestaansrecht, alles moet voor een habbekrachts tegen de wand , in geld en muntjes verrekend tot er enkel afval over is . Respect voor ouderen is dood, alles wat telt is geld en gruwelijke intimidatie daarvoor.  Dat is het dode godsgebeuren, de dode planeet, de oorlogstaal en omgeving. Het enige dat rest: destructie;, ontmanteling op een hoop gegooid zonder spirituele geladenheid en waarde. De heilige geest is dood. HET SCHILDERIJ IS VERKOMEN TOT DE PRIJS VAN LINNEN EN WAT VERF. De geest is dood , de ziel is dood, ontsnapt na zoveel gebonk en onverschilligheid, onwetendheid en gebrek aan verstand en inleving.

Dat oogst je als de maatschappij enkel belang hecht aan  geld, de god, macht en sex. Waar zijn de innerlijke waarden?Repect?  Waar is de geest der dingen?  Wat is die waard?

Werd woedend en beschoor hem dat hij moest opkrassen of ze de politie belde wegens huisvredebreuk. Dan walste hij naar de hall de kamer uit. Zo vlug ze kon opende ze de voordeur en zonder besef van aanwezigheid werd hij de deur uitgewerkt. Zijn helper eveneens. Zo’n overval van een hersenloos ondier dat zich kniffelend verlustigde aan haar gevoelsgeladen werk, haar meubels, haar boeken en als een hatelijke robot alles bezoedelde , door het huis schraapte schrijfnoterend wat kon geroofd worden tegen een gierige prijs als hij terugkwam ter plundering voor een 80 jarige die niets meer wist, maar wel zijn rechtsvertegenwoordigers’ kas  moest spekken. De wrede onderwereld van de 21e eeuw.  

Hoe ouderlingen geschraapt en geterroriseerd worden voor geld.

Als u dit artikel gelezen hebt, kunt u altijd onze petitie ondertekenen>>







Reacties